Social Icons

Sunday, April 29, 2012

සාරන්‍යා 03



මෙතනින් (සාරන්‍යා 01)
මෙතනින් (සාරන්‍යා 02)

නිවාඩු දින ගත කිරීමට සිටි සැහැල්ලුව සතුට උදෑසනින්ම සාරන්‍යා විසින් උඩුහුලගේ පා කළාය. ඒ මදිවට දැන් අයියලා එක්කත් යාළු මිත‍්‍රකම් පැවැත්වීමට සිදුවී ඇත. වෙන දෙයක් වෙන්න කියා මම දුරකථනය අතට ගත්තෙමි.

"හෙලෝ.."


"මේ අකිලද? "


මගේ දුරකථනයට
නම් ඇමතුවේ "මම අකිල නැතුව තොගෙ ***ද" අහන්න සිතුනත් ආයාසයෙන් එය මැඩගත්තේ අනෙක් පසෙන් ආවේ නොදන්නා හඩක් නිසාවෙනි.

"ඔවු අකිල තමයි.. මේ කවුද? "


"මම සංජය.. සාරන්‍යා නංගි කියන්න ඇති නේද මං ගැන "


මේ සාරන්‍යාගේ පෙම්වතා වන්නට ඇත. දැන් මම මොනවා කතාකරන්නද?


"ආ ඔවු සංජය.. මට කියලා තියෙනවා ඔයා ගැන.. ඉතින් කොහොමද? "


"වරදක් නැහැ අද වැඩද? "


"නැහැ සංජය.. අද off එක"


සංවාදයක් පවත්වාගෙන යාමේ පිරියක් මට නැත. එබැවින් කටට එන්නේම කෙටි පිළිතුරුය.


"සංජයට මට කතා කරන්න ඕනෙ කිව්වෙ විශේෂ දේකටද? "


"නැහැ එහෙම විශේෂ දෙයක් නැහැ.. මට සාරන්‍යා ඔය දෙන්නාගෙ සම්බන්ධෙ ගැන කියලා තියෙනවා."

'ඉතිං' කියලා අහන්න සිතුණි. සංජය කතා කරන විලාශයට මට හිනා යන්නටම එයි. දකුණු පළාතේ උග‍්‍ර ග‍්‍රාමීය ප‍්‍රදේශයක හැදුන කෙනෙක්වත් මෙතරම් ඇද ඇද කතාකරන්නේ නැත.


"සංජය කොහෙද? "


"මම මාතර.."


අයියෝ සල්ලි. මම හිතුවා හරියටම හරිය..


"ඔයාලගේ සම්බන්ධෙ කොච්චරකල් තිබුනද? "


"අවුරුදු දෙකක් විතර සංජය.."


"ලොකු කාලයක් නේද? "


"හ්ම්.."


"එතකොට ඔයාලා අතර තිබුනේ මොනවගේ සම්බන්ධයක්ද? "


අනේ මගේ කටට එන දේවල් ඇයි දෙයියනේ නිදහසේ කියන්න ඉඩක් නැත්තේ.. අඩුතරමේ නිදහසේ සිනාසෙන්නවත්.. සාරන්‍යාත් මාත් අතර තිබුනේ මාපිය දූදරු සම්බන්ධයක් කියා කියමුද?


"මට තේරුන්නෑ සංජය ඔයා අහනදේ ගැන.."


"නෑ මම කියන්නෙ මේකයි.. මටත් මීට කලින් සම්බන්ධයක් තිබුණා. අපි දන්නවනෙ ඉතිං, ඒවගේ දෙකදි මොනවා මොනවද වෙන්නෙ කියලා.. ඔයත් කොල්ලෙක් මාත් කොල්ලෙක්නෙ, ඒ ගැනයි මම ඇහුවෙ.."

මූ නම් මාරම පොරකි. යකඩෝ දැකලාවත් නැති මගෙන් අහන ප‍්‍රශ්න. අනික මේකට මෙච්චර හයියක්..


"මේකයි සංජය, ඔයා අහන්නෙ තේරුමක් නැති ප‍්‍රශ්නයක්. අපේ affair එක ඇතුලෙ මොනවා උනත්, ඒක දැන් අදාල නැහැනෙ. සාරන්‍යා දැන් ඉන්නෙ ඔයත් එක්ක. ඔයාට එයා හොද නිසා වෙන්න ඇතිනෙ ඔයා එයත් එක්ක affair එකක් පටන් ගත්තෙ.. ඊයෙ ඔයා මෙච්චර දවස් සාරන්‍යාගෙන් අහපුදේට උත්තර ලැබුනනෙ. ඒනිසා දැන් ඔය දෙන්නා හොදින් ඉන්න. පරණ කුණු අදින්නෙ නැතුව. ඔයවගේ නැති ප‍්‍රශ්න අදින එක ඔයාට ඇති වැඩකුත් නැහැ, මටත් ඇති වැඩක් නැහැ.."


තරමක ආවේගයෙන් නමුත් පැහැදිලි හඩින් මම එක දිගට කීවෙමි.


"තරහ ගන්න එපා අකිල.. මම නිකමට ඇහුවෙ, අනික ඔයා මොකක්ද මේ කිව්වෙ ඊයේ උත්තර ලැබුන කතාවක්? "


"මම මොකක්ද කිව්වෙ කියන්නෙ? සාරන්‍යා ඊයෙනෙ ඔයාගෙ යෝජනාවට කැමති උනේ, ඒ ගැනයි මම කිව්වෙ.. "


"අකිලට පිස්සුද?  සාරන්‍යාගෙයි මගෙයි සම්බන්ධෙට අනිද්දට මාස තුනක්..."


(මතු සම්බන්ධයි)  

- නිරෝෂ් මෛති‍්‍ර -
2012/04/29
  

මෙතනින් (සාරන්‍යා 04) 
මෙතනින් (සාරන්‍යා 05)  
මෙතනින් (සාරන්‍යා 06) - අවසාන කොටස


2 comments:

  1. මොකක්ද බං ‌මේ වෙන්නේ.....

    නොසිතුව පැත්තකටනේ කතාව ගලාගෙන යන්නේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒකනේ.. මේක තවත් එක බොළද නවකතාවක් නෙවෙයි,
      හිතන්නැති දෙයක් වෙන්නෙ. කුතුහලය දිගටම තියාගන්න.
      රැදී සිටින්න අප සමගම..
      මීළඟට සාරන්‍යා 04...
      :)

      Delete

 

Sample text

Sample Text