Social Icons

Friday, April 27, 2012

සාරන්‍යා 02



 මෙතනින් (සාරන්‍යා 01) 

එදින නිවාඩු දිනයක් වූ බැවින් ටිකක් වැඩිපුර නිදගන්නට ලැබුණි. අද කරන්නට විශේෂ යමක් නොතිබූ බැවින් තවත් ටික වෙලාවක් ඇදේ දිග පලල මැන්නේය. ජංගම දුරකථනය බෙරිහන් දෙන්නට වූයෙන් මිනුම් කටයුතු නිමාකරන්නට සිදුවිය.ඉස්සර දුරකථනය නාදවීම තරම් පි‍්‍රයජනක සංගීතයක් තුන්ලෝකයේම නැතත් දැන්නම් එය දස වදයකි. නිදිමතේම අතපතගා දුරකථනය ගෙන බලන විට ඇමතුම සාරන්‍යාගෙනි. එක්වරම හිත අතීතයට දිව ගියේය.

"ගුඩ් මෝර්නින් මහත්තයෝ.."

"මෝර්නින්.. මෝර්නින්.. ඇයි දෙයියනේ මහ පාන්දර,
ඔයාට නින්ද යනවා හොරයිද? "
 

"හොද පාන්දර, නැගිටිනවා කම්මැලියා..
දැන් වෙලාව අටයි, කීයටද ක්ලාස් යන්නෙ..
 

"අනේ මට බැරියෝ... මම තියනෝ......"

වෙනදාට ඇහැරෙන්නේ ඇගේ ඇමතුමෙනි. නින්දට යන්නේද ඇගේ ඇමතුමෙනි. දැන් ඒ මල්සමය නිමවී බොහෝ කල්ය.

"ගුඩ් මෝර්නින්"
 

වෙනසකට ඇත්තේ දැන් අමුවෙන්ම ගුඩ් මෝර්නින්ය.ඉන්පසුව විශේෂණ පදත් සමග කියැවෙන මගේ නම නැත.
කෙසේ උවද ඇගේ හඩ වෙනදාටත් වඩා ප‍්‍රබෝධමත්ය.

"ගුඩ් මෝර්නින්.. ඇයි මේ ගොඩ කාලෙකින් උදේම call කලේ? "


"ඔයා නිදාගෙනද හිටියේ? Sorry අකිල.. මම පොඩි පණිවිඩයක් කියන්න ගත්තෙ.."


"නෑ ඒකට කමක් නැහැ, ඔයා කියන්න.."


පණිවිඩය පොඩි එකක් වන්නට බැරිය.


"අකිල ඊයෙ මම අරක ගැන තීරණයක් ගත්තා. පස්සෙ අයියාට මම ඒ ගැන කිව්වා"

"මොකක් ගැනද? "


"එයා අහපු දේ ගැන,මම ඒකට කැමතියි කියලා"


මෙය නම් සොදුරු උදෑසනකි.ඉබේම ඇදේ ඉන්දවුනි. දැන් මම මොන ආකාරයේ පිළිතුරක් දෙන්නද?


"අකිල.."


"ඔවු කියන්න"


"ඔයා අහගෙනද ඉන්නෙ.."


"හ්ම්..."


"ඔයා දුකෙන්ද? "


ඇයට මගේ වෙනස තේරෙන්නට ඇත.ඇය වසර දෙකක් කුළුදුලේම ඇසුරුකල පිරිමියා මමය.


"නැහැ සාරන්‍යා.. තාම නිදිමතේනෙ, ඒකයි. ඔයා හිතලා බලලානම් තීරණය ගත්තෙ, මම wish කරනවා ඔයාට.. හොදින් ඉන්න.."


"මම අයියට ඔයා ගැනත් කිව්වා. එයා කිව්වා ඔයත් එක්ක කතා කරන්න  ඕනෙ කියලා.."


මේ මොන හෙණ ගෙඩියක් පහත් වෙන්න එනවාද? ප‍්‍රශ්න ගොඩක වැටී කොහොල්ලැ බබා බදාගත්තාක් මෙන් ඉන්න මට නැති ප‍්‍රශ්නය.

"ඒ මොකද.. ඒ මාත් එක්ක මොනවා කතාකරන්නද? "


"විශේෂ දෙයක් නෙවෙයි, යාළුවෙක් වගේ කතා කරන්න. මම කැමතියි ඔය දෙන්නා යාළුවො වෙනවානම්"


මගේ කටට ආවෙ කුණුහරුපය.සිල්ගත්ත නයාගේ කතාව සිහියට ආවේ නිරායාසයෙනි. ඒත් ඇයගේ සිත රිදවීමට නොහැකිය.අනික ඒකත් එක්ක කතා කලා කියලා මම මැරෙනවායැ.


"අයියා දවල්වෙලා ඔයාට ගනියි, කතා කරන්න හොදේ..."


මම නිරුත්තරය.සාරන්‍යාට කැමැත්තකට ඉඩදුන් මට ඇගේ අළුත් පෙම්වතා සමග කතාබස්කර මිතුරුවන්නට කියන්නේ ඇයි? අවංකවම ඇයට ඇත්තේ ඒ උවමනාවද? නැත්නම් මා රිදවීමටද? අප වෙන්වූයේ අපට අප නොගැලපෙන බව තේරුම්ගත් නිසාවෙනි.සාරන්‍යාත් මාත් ඒ දිනවල අසීමිතව රණ්ඩු උනෙමු. හේතු ඇතුව රණ්ඩුවූ අප පසුකාලීනව අහේතුකව රණ්ඩුවන සිල්ලර තත්ත්වයට ඇද වැටුණි.නමුත් කිසිදිනෙක සාරන්‍යා මා හැර නොයන බවට මා තුළ දැඩි විශ්වාසයක් විය.ඒ විශ්වාසය නිසාම බියෙන් සැකෙන් තොරව මා ඇය සමග සිත්සේ රණ්ඩුවිය.මට අවශ්‍යවූයේ මා කැමති දේ පමණක් සාරන්‍යා කරනු දැකීමයි.එය කෙතරම් අසාධාරණ හැසිරීමක්දැයි මා තේරුම් ගන්නා විට සාරන්‍යා මට සැතපුම් සිය ගණනක් දුරින්ය.කෙතරම් රණ්ඩු සරුවල් උවත් සාරන්‍යා හට මා අසීමිතව ආදරය කලේය.ඒ ආදරය ආත්මාර්ථකාමීවූ තැන බහින්බස්වීම් ඇතිවූයේ මගේම පවකට විය යුතුය.


පැයකට පමණ පසු නැවතත් නොදන්නා අංකයකින් ඇමතුමකි.එම අංකය සාරන්‍යාගේ අංකයට බොහොදුරට සමානය.වෙනස ඇත්තේ අවසන් අංක දෙක පමණි.


(මතු සම්බන්ධයි)

- නිරෝෂ් මෛති‍්‍ර -
2012/04/27 


මෙතනින් (සාරන්‍යා 03)
මෙතනින් (සාරන්‍යා 04) 
මෙතනින් (සාරන්‍යා 05)  
මෙතනින් (සාරන්‍යා 06) - අවසාන කොටස  


2 comments:

  1. පැයකට පමණ පසු නැවතත් නොදන්නා අංකයකින් ඇමතුමකි.එම අංකය සාරන්‍යාගේ අංකයට බොහොදුරට සමානය.වෙනස ඇත්තේ අවසන් අංක දෙක පමණි.

    ReplyDelete

 

Sample text

Sample Text