Social Icons

Monday, April 23, 2012

සමකාලීනයන් අතර වීරයෙක්



එය සුවිශාල Spathodea ගොඩනැගිල්ලට පිටුපසින් මළහිරු බසිමින් තිබූ හැන්දෑවකි.
අපගේ ගුරුවරයෙකුට පෙරකල උපකාරයකට ප‍්‍රතිඋපකාර කරනු වස් පයිප්ප පාරේ අවන්හලක මධුවිත තොළගෑමේ set වීමකට මටද ආරාධනා ලැබුණි.
පැරණි මිතුරන් හමුවීමේ හා ඔවුන් සමග ආගිය තොරතුරු දොඩමළුවීමේ ප‍්‍රහර්ෂයද හිතින් දරාගෙන මා තවත් මිතුරෙකුද සමග අදාල ස්ථානයට යන විටත් සාදය ආරම්භවී තිබුණි.
අප කල උපකාරයන්ට බඩ කට පිරෙනතුරු ස්තූති කතාවලින් පිදුම් ලැබූ පසු,
පවත්නා තත්ත්වය තුළ ලාංකීය දේශපාලනයේ ඉදිරි ගමන
ත්, නැගිටිමින් තිබෙන ජන අරගල ව්‍යාපාරය පිළබදවත්, සම්භාව්‍ය චිත‍්‍රපට කිහිපයක විචාරයන් දෙක තුනකුත්, ඒවනවිට විවාහවීමට නියමිතව සිටි (දැනට විවාහවී සිටින) සගයෙකුට "සාර්ථක විවාහ දිවියකට අපෙන් අත්වැලක්" යන මාතෘකාව යටතේ උපදෙස් මාලාවකුත් යනාදී දේශන, උපදෙස්මාලා, උපකාරක පන්ති, සම්මන්ත‍්‍රණ කිහිපයක්ද මේ සුළු කාලය අතර අපේ සෙට්එක නොමිලේම ලබාදුන්නේය.ඒවාට අපේ උන් උපන් හපනුන්ය. ඇතැම් අය උපදෙස් සදහාම සමස්ත ලංකා මට්ටමේ සහතිකපත් ලාභීන්ය.බෝතලය මේසය වටා වරක් දෙවරක් පැදකුණු කල පසු දැන් යන්නේ ක්ෂිතිජයට ආසන්නයේ කතාබස්ය.හිස්ටීරියාව, මනෝ විශ්ලේශනය, සංජනනය, දීප්ති කියන්නේ කවුද? ලෝකෙ නැති ප‍්‍රශ්නය.
බෝතලය, බයිට් ප්ලේට් එක, බෝතල් දෙක, බයිට් ප්ලේට් දෙක, තුන, හතර හිස් වෙමින් තිබුණි.වටින් පිටින් එළිවෙමින් තිබෙන නිසාදෝ හොද හොද සෙල්ලම් කරළියට එමින් තිබුණි.දැන් උස්මිටිකම් නොමැති සමතලා සමාජයකි. කලින් අයියලා දැන් මචංලාය. කලින් මචංලා දැන් හු** ලාය.

" ඕකාට ඔය මුකුත් කියලා වැඩක් නැහැ.. ඌ විඥාණවාදියෙක්.. ඌ දෙයක් තේරුම් අරන් ඉන්නෙ මෙහෙමයි.. ඒ නිසා ඌ ඒ මතේ අත්අරින්න ලෑස්ති නැහැ. කවදාවත් විඥාණවාදීන්ට පැහැදිලිකිරීම් කරන්න බැහැ.. මොකද ඌ මතයක පිහිටලා, දැනටමත් උගේම කියලා ෆැන්ටසියක් ගොඩනගාගෙන ඉවර නිසා.."


"ආ....."

රසකතා ගොඩකි. ඉහත පැහැදිලි කිරීම ඔහුටම අකුරු කරවූ ගුරුවරයෙකුටය. මට ඉබේටම බයිට් කැවේ.

"හරි.. දැන් මොකක්ද උඹ ඔය කියන විඥාණවාදය? " ඉහත කී ගුරුවරයාගෙන් හරස් ප‍්‍රශ්නයකි.

"ඔයා මාර පොරක්නෙ, විඥාණවාදය කියන්නෙ මොකක්ද කියලා දන්නෙ නැතුවද ඔයා මෙච්චරවෙලා කතා කරපු දේවල් අහන් හිටියෙ? ඔයත් නිකන්............."
ගුරුවරයාගේ හිස වටේ Tweety Birds ලා පියාඹයි. අතරින් පතර වල්ගා තරුද කඩා හැලේ.බිව්වට වඩා දැන් මට වෙරිය.

අවසානයේදී දීප්තිද මොකාද කියා දීප්තිවද අදුනන්නේ නැති විදියට හැසිරුණු අපේ කාලයේ වීරයා ජයග‍්‍රහණය කළේය. අන්තිම shot එකද එක උගුරට හලා ගත්තේය. මටනම් මෙය රසගුලාවකි. බයිට් පිගානේ මුහුණ ඔබාගෙන තනිවම සිනාසේ.

දැන් අපේ going away එකය.අයෙක් බදා සිපවැලදගන්නා විට අයෙක් අතේ තිබෙන සිගරට් එකද උදුරාගෙන යන තරමේ දෝරෙ ගලායන සෙනෙහසින් අප පිටව ගියෙමු.
අනේ එවන් සුන්දර රාත‍්‍රියක් ගෙවුණු ඉක්මන !!!

*****

පසුදා උදෑසනින්ම ජංගම දුරකථනය බෙරිහන් දෙන හඩය.

"මචං අයිවන්ව ඊයේ රෑ arrest කරලා කියලා ආරංචිද? "
මගේ නිදි විකාර ගතිය කොහෙන් ගියාද නැත.

"නෑ බං මම දැනුයි ඇහැරුනෙ...ඇයි මොකද වෙලා තියෙන්නෙ? "

"දන්නෑ බං.. උගෙ phone එකත් off,පොඩ්ඩක් හොයලා බලහන්කො.."

හැරෙන තැපෑලෙන් මම පෙරකී ගුරුවරයාට ඇමතුමක් ගත්තේය.

"සර්.. ඊයෙ මෙහෙම සිද්ධියක් උනාලු, ඇත්තද බොරුද දන්නෑ "

"නෑ.. නෑ.. කලබල වෙන්න දෙයක් නෑ. මටත් ඊයේ
රෑම ආරංචි උනා. මමත් හිතුවෙ බොරුවක් කියලා..
පස්සෙ හොයලා බලද්දි බයික් එකේ ලයිසන් නැති නිසා මිනිහව අල්ලලා.කෙසෙල්වත්ත පොලීසියෙ හිටියෙ. මමයි මිලානුයි ගිහින් පුද්ගලි
ඇප දීලා මිනිහව එළියට ගත්තා"

"
ඉතිං ඊයේ මොකද වෙලා තියෙන්නෙ? "

" ඊයේ මිනිහට හොදටම වැඩියිනෙ. මදුරුවෙක්ගෙන් ගිහින් තියෙන්නෙ. යද්දි Traffic පොලීසියෙන් අල්ලලා. හෙල්මටුත් නෑ. No: Plate ඇත්තෙත් නෑ. පොලීසියෙන් ඒවා කෝ කියලා ඇහුවම මදුරුවන්ට මොකටද ඒවා කියලා අහලා. දැන් ඒ නීතිය වෙනස් කරලානෙ බං.. ඒක ඌට කිව්ව
කොහෙද වෙනස් කරලා තියෙන්නෙ වෙනස් කරලා තියෙනවානම් පෙන්නන්න කියලා ගේම ඉල්ලලා.. කතාව දුර දිග ගිහින්.."

"ඉතින් ඒ නීති කොහොම උනත් මේකා බීලා ඉදපු එකම ඇතිනෙ"

"ඒකනෙ බං කියන්නෙ එතනත් විඥාණවාදය කතා කරන්න යන්න ඇති.අනික ඊයෙ සිකුරාදා, ඊයෙම මිනිහා ගත්තෙ නැත්තන් සදුදා වෙනකන්ම ඇතුලෙ.
ඒමදිවට මම බයේ හිටියේ ඊයේ අතනින් යන වෙලාවෙ මිනිහා මට කිවුවා, ඔතපු කූරු දෙකක් තියෙනවා කියලා. මම හිතුවෙ ඒවත් මාට්ටුද දන්නෑ කියලා, වෙලාවට එහෙම හෙණයක් පාත්වෙලා තිබ්බෙ නැහැ..."

"හොද වෙලාවට... කොහොම හරි කමක් නැහැ දැන් මිනිහට ප‍්‍රශ්නයක් නෑනෙ, එහෙනම් එච්චරයි"

********

නැවත මම මුලින් පණිවුඩය දුන් මිතුරා ඇමතුවෙමි.

"මචං ඌට අවුලක් නැහැ ඊයෙම එළියට අරන්"  මම කීවෙමි.

ඊළඟට මට ලැබුනෙ හරි අපූරු පිළිතුරකි.

"ඔවු බං මම දැන් ඌට ගත්තා. ඌ කිව්වා අවුලක් නැහැ කියලා. ඌ අදුනන ලෝයර්ස්ලා ඉන්නවනෙ. උන්ට කතා කරලා වැඬේ ගොඩදාගත්තලු. ලෝයර් කෙනෙක් ඇවිත් ඇපදීලා ගත්තලු. ප‍්‍රශ්නයක් උනේ නැහැලු "
දැන්
Tweety Birdsලා පියාඹන්නේ මගේ හිස වටේය..

"මොකක්? උගේ මොන ලෝයරයෙක්ද? ඊයේ අපේ මිලානයයි, විමල් සර්රුයිනෙ ගිහින් පුද්ගලික ඇප දීලා අරන් තියෙන්නෙ"

"ආ....."


- නිරෝෂ් මෛත‍්‍රි -
2012/04/22


4 comments:

  1. මේ කතාවට පදනම් වෙච්ච ඇත්ත සිද්ධියක් තියෙනවා කියල ,(ඉස්සර ) මං දැනගෙන හිටියේ නැහැ ..ඇත්තටම දැනගෙන හිටියේ නැහැ

    ReplyDelete
    Replies
    1. එච්චර දුර හිතන්නෙපා මචං..
      කතාවක් විදිහට විතරක් රස විදහං.
      :)

      Delete
  2. අවාසනාවට සත්‍ය කතාවක්........
    ඒ සිද්දි නිතර සිද්ධ ෙවනවා සමාෙජ්.

    ReplyDelete

 

Sample text

Sample Text